معرفی حجم ساده و مینیمال خانه مسکونی Alpha


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 11 ارديبهشت 1399
بازدید : 107
نویسنده : Frederick

کنتراست در سطح موجود هر دو حجم در میان طبقه همکف و طبقه بالایی قابل توجه می باشد: در حالی که در طبقه همکف، تناسب فرورفتگی بزرگ لعاب داده شده مهم تر می باشد. در تسهیل پیوستگی با فضای بیرونی در طبقه بالایی، حجم بر فضای خالی غالب است و به سیستم سطوح عمودی متصل می شود که نور خورشید از غرب را منترل می کند و حریم خصوصی در شب را ایجاد می کند و پیوستگی حجمی مورد نظر را به خانه ایجاد می کند.

از فضای بیرونی ساختمان، فضای داخلی خانه بسیار آرام و صمیمی به نظر می رسد، با این حال، در مسیر دسترسی به خانه از طریق پاسیو خارجی، همچنان باز بودن و ارتباط و پیوستگی میان فضای داخلی و خارجی همچنان در نظر گرفته می شود. فضای باز طبقه همکف با فضای بیرونی تلفیق می شود و محدودیت بین این دو از بین می رود. و به همین ترتیب، در فضاهای طبقه اول، بدون از میان برداشتن حریم خصوصی، افراد می توانند از منظره زیبای Sierra del Benicadell بهره مند گردند.

طبقه همکف به عنوان فضای روز در نظر گرفته شده که شامل بخش هایی چون سالن نشیمن با ارتفاع دو برابر، فضای غذاخوری، آشپزخانه ( همگی داراری پلان باز می باشند)، اتاق خواب میهمان، پارکینگ و بالکن می باشد. در فضای بیرونی نیز حیاط، استخر و اتاق آفتابگیر نیز قرار دارد. در طبقه اول که به عنوان فضای مورد استفاده در شب قرار گرفته، شامل ترکیبی از اتاق خواب مستر، دو اتاق خواب دیگر، اتاق ورزش و سرویس بهداشتی قرار دارد. هر یک از اتاق های خواب نیز رو به تراس باز می شود و می توانند از از چشم انداز زیبای فضای بیرونی لذت ببرند.




:: موضوعات مرتبط: معماری , ,
:: برچسب‌ها: خانه مسکونی Alpha ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ تخصصی معماری و سازه ها خوش آمدید.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ تخصصی معماری و سازه ها و آدرس iran-modern-architecture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com